Pirmąją dalį galite skaityti čia.
Šveicarija
67% tikimybė
Šveicarijos dalyvavimas pasižymi keista dinamika, su kuria neabejotinai dažniau susidursime naujoje pusfinalių, kuriuose balsuojama tik per televiziją, eroje. Čia turime dainą, kuri tikėtinai galėtų patekti į žiuri dešimtuką didžiajame finale, tačiau nariai gali niekada neturėti galimybės už ją balsuoti.
Kadangi Kroatijos ir Šveicarijos šansai patekti į finalą vertinami 67 %, šis variantas atrodo silpnesnis. Šveicarija neturi daug tradicinių balsavimo sąjungininkių, o „Watergun“ nėra iš tų dainų, kurios paprastai nušviečia televizijos balsavimą. Remo Forrer yra geras vokalistas, tačiau man vis dar kelia nerimą jo sceninis įvaizdis ir tai, kaip jam seksis bendrauti su kamera.
Izraelis
97 % tikimybė
Izraelis yra vienas didžiausių nežinomųjų šiame pusfinalyje. Rašant šį straipsnį nebuvo nė vieno gyvo „Unicorn” pasirodymo, o Noa Kirel nepasirodė nė viename išankstiniame vakarėlyje (įskaitant ir savo šalyje vykusį vakarėlį). Tai stebina, nes iš to, ką mačiau, Noa atrodo gana stipri dainininkė, ir, kaip viena didžiausių Izraelio popžvaigždžių, galima manyti, kad Izraelio delegacija norėtų ją kuo labiau reklamuoti.
Šios dainos potencialas daugiausia slypi jos paskutinėse 30 sekundžių ir tame, ar inscenizacijos komanda sugebės iš jos sukurti WOW momentą (galbūt tai bus panašu į 2016 m. Armėnijos pavyzdį.
Moldova
90 % tikimybė
Moldova pastaruoju metu tapo savotiška „Eurovizijos“ balsavimo per televiziją lydere – per pastaruosius penkerius metus ji keturis kartus pateko į penketuką pusfinalio balsavime. Pasha Parfeni gali sugebėti šiame pusfinalyje užimti nišą su savo Rytų Europos folktronikos daina, turinčia stiprų kultūrinį identitetą, todėl gali surinkti nemažai balų iš Europos šalių.
Švedija
>99% tikimybė
„Tattoo“ yra beveik tikras atrankos dalyvis ir bendras favoritas laimėti konkursą šiuo metu su 54 % tikimybe. Loreen, atsižvelgiant į viską, ką iki šiol žinome, yra suprantama favoritė, tačiau 54 % man vis dar atrodo per daug.
Švedija per pastaruosius 15 metų konkurse pasiekė fenomenalių rezultatų, tačiau jų prasti rezultatai balsavime, palyginti su žiuri, yra ilgalaikė problema. Jų labai nušlifuoti ir techniškai stiprūs kūriniai patinka žiuri nariams ir muzikos ekspertams, tačiau balsuojantys žiūrovai paprastai labiau vertina emocijas ir jausmus, o ne techninį pajėgumą ar radijo eterį.
Jei Švedija laimės, manau, kad greičiausiai matysime 2015 m. stiliaus rezultatą, t. y. labai aukštą žiuri įvertinimą ir maždaug trečią vietą televizijos balsavime. Tačiau verta prisiminti, kad nuo pirmosios Loreen pergalės „Eurovizijoje“ pagerėjo ir žiuri kokybė, o finale jau turime tris dainas: Prancūzija, Ispanija ir Italija, kurios visos turėtų gerai pasirodyti ir gali sumažinti galimą Švedijos rezultatą.
Azerbaidžanas
14 % tikimybė
Azerbaidžano nelaimei, „TuralTuranX“ yra aukos šiame pusfinalyje, nes turės pasirodyti Loreen šešėlyje. Gaivu matyti, kad Azerbaidžanas atsiuntė kažką neįtikėtino, tačiau ir mažai tikėtina, kad šiemet juos išvysime didžiajame finale.
Čekija
93 % tikimybė
Kartu su Izraeliu Čekija yra kitas didelis nežinomasis, nes daug dainos potencialo priklauso nuo to, kaip ji bus atlikta.
Peržiūrėjusi visus išankstinius pasirodymus, Vesna tikriausiai laimėtų mano apdovanojimą kaip labiausiai patobulėjusi, nes jų pasirodymas dabar jau pradeda būti įspūdingas. Iki to dar liko nemažai kelio, o tam, kad šis pasirodymas turėtų šansų finale surinkti labai daug balų, reikės stiprios inscenizacijos koncepcijos (galbūt paveiktos muzikinio vaizdo klipo).
Nyderlandai
52 % tikimybė
Vos prieš mėnesį Nyderlandų galimybės patekti į finalą siekė net 76 %. Pagal visus rodiklius Mia Nicolai ir Dionas Cooperis turėjo sunkiausią pasirengimą, o „Burning Daylight“ pastarosiomis savaitėmis „My Eurovision Scoreboard“ programėlėje jiems sekėsi prastai. Neigiamai įvertinus kai kuriuos gyvus pasirodymus, olandų šansai patekti į atranką sumažėjo iki 52 %.