Geriausi (ir blogiausi) 2022 m. „Super Bowl Halftime Show“ momentai

Hiphopas pagaliau sulaukė savo akimirkos „Super Bowl“ sekmadienio vakarą, kai legendos Dr. Dre, Snoop Dogg, Kendrick Lamar, Mary J. Blige ir Eminem žengė į sceną ir surengė įelektrinantį pertraukos šou „So-Fi“ stadione Inglevude, Kalifornijoje, rašo TIME.com.

Įspūdingame, daug energijos suteikiančiame pasirodyme buvo galingai paminėtas hiphopas ir jo evoliucija per pastaruosius tris dešimtmečius, daugiausia dėmesio skiriant Dr. Dre – Vakarų pakrantės repo pradininko, kurio didžiulė įtaka šiam žanrui padėjo suformuoti jo bendrapavardžių, ypač jo proteguojamo Eminemo ir gimtojo miesto herojų Snoop Doggo ir Kendricko Lamaro, karjerą. Tai taip pat buvo tinkamas palinkėjimas renginio šeimininkui Inglewoodo miestui ir Los Andželo apylinkėms.

Tai buvo pirmas kartas, kai pertraukos šou sudėtį sudarė vien tik hiphopo atlikėjai – kai kurie tai vertino kaip NFL siekį užmegzti ryšį su gerbėjais ir menininkais po to, kai daugelis pasijuto atstumti dėl lygos pozicijos Colino Kaepernicko himno demonstracijos prieš policijos žiaurumą ir rasinę neteisybę, taip pat dėl didėjančios įtampos dėl rasės lygoje.

Geriausia: meilės kupina pagarba Los Andželui ir Vakarų pakrantei

Los Andželo apylinkėse „Super Bowl“ turnyras vyko jau 29 metus, todėl, kai reikėjo surengti pertraukos šou, pasirodymai buvo tarsi meilės laiškas miestui. Nuo scenografijos, kurioje buvo paminėtos Los Andželo apylinkių įžymybės, tokios kaip legendinė muzikos vieta „Eve After Dark“ ir Komptono mėsainių kavinė „Tam’s Burgers #21“, iki choreografijos, kurios metu Snoop Dogg, apsirengęs mėlyna ir auksine „Rams“ apranga, atliko savo firminį „Crip Walk“, šou buvo pasididžiavimo Vakarų pakrante išliejimas – niekas nebuvo akivaizdesnis nei tada, kai Dre ir Snoop išėjo į sceną atlikti „California Love“.

Žinoma, labiausiai meilę Angelų miestui rodė talentų sudėtis; Vakarų pakrantės repo krikštatėvis Dr. Dre ir gimtojo miesto herojai, tokie kaip Snoop Dogg, Kendrick Lamar ir Anderson .Paak, sukūrė tikrai nepamirštamą šou.

Nuotr. CA. (Wally Skalij / Los Angeles Times/Polaris)

Geriausia: netikėti 50 Cent ir Anderson .Paak pasirodymai

50 Cent ir Anderson .Paak šou metu surengė svarbius ir netikėtus pasirodymus. 50 Cent atliko savo prodiusuojamo Dr. Dre hito „In Da Club” užvedančią interpretaciją ir net žengė taip toli, kad, kabodamas žemyn galva nuo scenografijos viršaus, šmaikščiai atkartojo muzikinį vaizdo klipą. Tuo tarpu Anderson .Paak, grodamas būgnais per dinamišką Eminemo dainos „Lose Yourself” atlikimą, skleidė tikrą džiaugsmą.

Geriausia: Dr. Dre ir 3 dešimtmečių hiphopo šventė

Dėl Dr. Dre muzikinio palikimo nostalgija buvo pati didžiausia. Parodą sukūrus aplink didžiulę Dre įtaką, buvo gausiai parodyta, kaip per pastaruosius tris dešimtmečius hiphopas augo ir evoliucionavo, iš dalies dėl reperio darbo industrijoje ne tik kaip atlikėjo ir prodiuserio, bet ir kaip bendradarbio bei mentoriaus.

Iš tiesų, daugeliu atvejų Dre stipriai rėmė savo bendrapavardžius, padėdamas sukurti ar net pradėti jų karjerą; Snoopas debiutavo Dre pirmajame soliniame albume, o Eminemas ilgą laiką buvo laikomas jo protežė. Netgi Jay Z, kurio „Roc Nation” kartu su kitais prodiusavo šou pertraukos metu, ankstyvaisiais reperio karjeros metais glaudžiai bendradarbiavo su Dre – jam priskiriamas Dre eilėraščių „Still D.R.E.” rašymas.

Geriausia: Eminemo kluptelėjimas

Klūpėjimas tapo buvusio NFL gynėjo Colino Kaepernicko 2016 m. demonstracijos prieš policijos brutalumą ir rasinę nelygybę simboliu, kai jis atsiklaupė per nacionalinį himną, todėl Eminemas atsiklaupė ant scenos po dainos „Lose Yourself” atlikimo. Nors Eminemas aiškiai nenurodė, kad klūpo solidarizuodamasis su Kepernicku, vaizdas buvo galingas ir paskatino prasmingą dialogą.

Nuotr. Charles Baus/CSM/Shutterstock (12803707av)

Blogiausia: Kendricko Lamaro teksto trūkumas

Nuo 2015 m., kai buvo išleista, Kendricko Lamaro daina „Alright” pasitarnavo kaip šauksmas prieš policijos žiaurumą ir netgi tapo protesto daina judėjimui „Black Lives Matter”. Dainoje kalbama apie rasistinį smurtą ir neteisingumą, o jos žinutėje aiškiai pasisakoma už policijos žiaurumą. Nors neaišku, ar Lamaro tekstą apie policiją („And we hate po-po”) cenzūravo tinklas, ar reperis jį išbraukė pats. Vėliau laidoje Dr. Dre atliko eilutę „Still not lovin’ police” iš kūrinio „Still D.R.E.”.

Blogiausia: Blige ir Kendricko Lamaro talentų neišnaudojimas.

Su penkiais pagrindiniais atlikėjais niekada nebus pakankamai laiko parodyti visų atlikėjų hitus, tačiau gaila, kad šiame šou tai buvo padaryta Mary J. Blige ir Kendricko Lamaro talentų sąskaita. Nors Blige fenomenaliai atliko savo Dre prodiusuotą hitą „No More Drama” ir „Family Affair”, jautėsi, kad kažko pritrūko. Lamaras pasirodė dar trumpiau, atlikdamas tik „m.A.A.A.d. city” ištrauką ir savo himno „Alright” versiją.